Pagina's

vrijdag 12 maart 2010

Uitklapkaart

Hallo allemaal!

Vandaag weer es wat anders. Een uitklapkaart.  
Niet eerder voorgekomen in mijn collectie. Ik zag er een voorbeeld van op internet en heb het template gebruikt. Beetje puzzelen maar ik ben eruit gekomen!

Ik heb er een verjaardagskaart van gemaakt voor Sjak, vandaag jarig, gefeliciteerd!

Afgelopen week heb ik wat nieuwe spulletjes gekocht met wat irisbonnen die ik nog van mijn verjaardag had. Altijd leuk zoiets :)

Zo nu eerst de kaart, hijs zo fleurig!

Fijne dag,  
Groetjes,
Vera
 
 
 
 

Bijpassende envelop erbij gemaakt...
Goed dan nu de (nieuwe) spulletjes die ik voor deze kaart heb gebruikt.



Minibrads, van Artemio, 120 brads in een doosje.



 Nieuwe letterstickertjes van Cosmo Cricket, TinyType. I love them!
 


En... een blokje papier van Eline's. Het is al een wat ouder blokje maar ik vind em echt helemaal leuk! Mooie warme, gezellige kleurtjes.
 

Geen opmerkingen: