Pagina's

vrijdag 12 maart 2010

Challengekaart

Hallo allemaal,

Vandaag alweer een tweede log van mij. Dit omdat ik nog een kaart moet posten!
Ik doe namelijk voor het eerst mee met een challenge.
Op de site van Nicole   http://www.stampinupnicole.blogspot.com staat deze challenge. Omdat deze zondag afloopt moest ik voort maken. Vandaag is het gelukt.

Wat was de opdracht? De digistempel van haar site inkleuren met copics, derwentpotloden of andere kleurtjes. Nu ben ik niet in het bezit van copics of dat soort dingen, dus heb ik een poging gedaan om het met gewone bruynzeel potloden in te kleuren.
De schaduw moest van linksonder naar rechtsboven lopen.  

En verder? Stempel eenmaal ingekleurd: maak er een jongenskaart van.  
Bij winst? Een setje copicmarkers! Die wil ik natuurlijk graaaaag winnen :)

Bij deze het resultaat, nog een gezellig weekend voor jullie!

Groetjes,
Vera



Het draakje, lekker ingekleurd. Op de foto is hij iets minder fel van kleur...




Bloemetjes uitgeknipt uit het papier, vastgezet met mijn nieuwe brads. Van dunne papierstrookjes wat krulletjes gemaakt.



Van het woord Enjoy een uithangbordje gemaakt. Mijn brads kwamen goed van pas!



Moet je kijken, zoveel kleuren zitten er in 1 klein draakje!



Het gebruikte papier!
En nu maar afwachten in spanning...........

Geen opmerkingen: