Pagina's

zaterdag 13 maart 2010

Dol op Lintjes!!

Een hele goeie middag allemaal!

Zo'n anderhalve week geleden zijn we hier op een geweldig idee gekomen voor het ophangen van mijn lintrolletjes. Eerst wilde ik een plankje boven mijn bureau waar ik ze dan op kon zetten. Maar toen kwam het idee van cd rekjes hergebruiken in   me op.
Die had ik namelijk nog op voorraad, scheelt weer centen ;)


Een aantal opties geprobeerd, en toen kwamen we op het volgende, en ik ben er zo blij mee! Het hangt er echt gezellig bij nu. Het was hier net wel een mistige en stoffige bende van het boren, maar dat was gelijk weer een goeie reden om mijn bureaus te soppen. Een schoon begin van het weekend. Alles is weer stofvrij.

Op de rekjes nog plek voor potjes lijm, doosje met restjes lint etc.Omdat ik vaak lintjes gebruik op kaarten is het super om alles zo bij de hand te hebben.

Hier onder het resultaat!

Mocht je nog es een lintje nodig hebben...  

Groetjes en een fijn weekend! Vera


 
 
 
Alle lintjes door de gaatjes, leuk he!  
 
 

2 opmerkingen:

Paulien zei

niet alleen leuke kaarten ook super creatieve oplossingen ;-)

gr paulien
(was vanmiddag knutselen met de kids....krullenkoppie.... bij jullie in de winkel)

dj1952 zei

Really great tip. Hugs, dj1952