Pagina's

dinsdag 16 maart 2010

Sweet 15

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag weer een verjaardagskaart. M is jarig! Gefeliciteerd!

Deze kaart heb ik gemaakt met hetzelfde papier als de uitklapkaart. De mal voor de bloemen heb ik van internet geplukt. Het was eigenlijk de bedoeling dat je de bloemen in en uit kon klappen, maar toen ik daar mee bezig was bleek het toch niet te kloppen. Maar niet getreurd, zo vind ik em eigenlijk nog veel leuker ook! Verder heb ik alle randjes voorzien van een 'stiksteekje'. Steekt toch net even wat meer af.

Verder vandaag ook nog een geboortekaartje. Ik had nog een heleboel geboortekaartjes liggen, maar die waren allemaal voor meisjes. Dus ben ik maar even aan de slag gegaan met de Koetiestempel en wat blauw papier.   Lintje, stiksteekje en klaar

Een gezellige dag allemaal!

Groetjes,

Vera


En het geboortekaartje!

Geen opmerkingen: