Pagina's

woensdag 28 april 2010

Voor...

Goeiemorgen allemaal op deze zonnige dag!

Gisterenavond na een hele dag met mn neus in de boeken heb ik weer
lekker zitten freubelen.  
Twee kaartjes gemaakt, eentje plaats ik er vast vandaag.
Die doet namelijk weer mee voor een challenge van Dutch Card Lovers.

Bij deze kaart heb ik mijn nieuwe stempelsetje van Artemio gebruikt en
een mooi papierblokje.
Mijn kaart:


Die klosjes zijn toch te grappig! Ik heb er zelf nog wat frutsels ingestoken,
kijk maar:


Dat gekreukelde randje van het middelste vakje heb ik gemaakt door met een botte fotorandschaar erlangs te gaan. Reuze handig.


Dit is de sketch op http://dutchcardlovers.blogspot.com/





Zoals je ziet heb ik em gedraaid. Oke, het stempelsetje dan ook
nog maar even ...


Zo, dat was em weer, ik moet nu maar eens van de zon gaan genieten!

Groetjes,
Vera  

Geen opmerkingen: