Pagina's

zaterdag 24 april 2010

3 keer op rij

Beste allemaal!

Voordat ik naar mijn werk ging vanmorgen, nog snel eventjes kijken wie er gewonnen heeft op de site van   Dutch Card Lovers.
Ik had weer een kaart gemaakt aan de hand van hun schets.
Wat schets mijn verbazing!! Ik stond in de top3!!
En welke kaart is er uitgekozen als nummer 1???
Jawel, die van mij!! Joepiedepoepie!
Kijk maar eens op onderstaande link
http://dutchcardlovers.blogspot.com/2010/04/sketch-42.html
Ik denk dat dit mijn lucky week is...

De prijs werd beschikbaar gesteld door DZdoodles.com , een website met digistamps. Hier mocht ik drie digistamps uitzoeken (digistamps zijn 'stamps' (plaatjes) die je kunt uitprinten, vergroten, spiegelen etc)

De drie plaatjes die ik gekozen heb:




Hoe werkt nou eigenlijk zo'n challenge?
Er zijn verschillende website's die challenge uitschrijven. Je maakt dan een kaart, bijv naar aanleiding van een schets, of kleurenschema. Die zet je op de foto en plaats je op je website. Op de website waar de challenge is uitgeschreven, laat je dan je link van je eigen website achter.  
Die mensen van het designteam kijken dan naar alle kaarten en kiezen er 1 uit. Op sommige websites gaat het geautomatiseerd, zodat iedereen meedingt naar een prijs.

Dit was het weer voor vandaag!

Groetjes,
Vera  

Geen opmerkingen: