Pagina's

zaterdag 24 april 2010

All cupcake!

Goeiemorgen allemaal!
 
Vandaag is er iemand jarig die helemaal dol is op cupcakes  
Bij deze gefeliciteerd!
 
Je kunt je bij het lezen van dit weblog wel eens afvragen, maakt Vera nou nooit wat anders dan kaarten? Nou dit keer wilde ik toch iets anders.
Ben ijverig aan de slag gegaan met vilt! Het is me zelfs gelukt er een cupcake van te creeeren.
Klein beetje opgevuld van binnen, maar wilde em wel wat plat houden omdattie nog over de post moest. Mooi festonsteekje dr langs, en dit is em dan...
 
 
 
Natuurlijk hoort er toch ook nog een kaart bij  
Deze heb ik gemaakt aan de hand van een sketch van   http://scrappers-challenge-blog.blogspot.com/


 
Dit is de sketch, ik heb er voor gekozen de sketch te draaien, kwam wat beter uit.
 
 
 
Hier de kaart en cupcake tezamen
 
 
 
Misschien was het jullie al opgevallen dat ik op deze kaart een nieuw stempeltje heb gebruikt, dit is een van mijn leukste aanwinsten van de beurs in Zeist!
Super schattig stempeltje van HouseMouse, die moest gewoon met mij mee naar huis!
 
   
 
Gisteren heb ik mijn nieuwe stempeltjes via de post ontvangen, dus wellicht komt er binnenkort een kaart van!
Bedankt voor het langskomen en een fijn weekend!
 
Groetjes,
 
Vera

Geen opmerkingen: