Pagina's

maandag 30 mei 2016

Mannenkaarten

Hallo allemaal,

Vandaag wat mannenkaartjes op mijn blog.
Vaak hoor ik van mede knutselaars dat ze dit lastig vinden.
Ikzelf ook wel hoor. Gelukkig had ik nog een blokje
liggen met o.a. vissenprint.

Het papier is van Kaisercraft, Hunt&Gather.


Deze kaart maakte ik ook weer met de sunburst techniek, zo leuk!


En omdat het papier toch nog op mijn buro lag,
gelijk maar wat extra kaartjes gemaakt...


Ik knipte nog een visje uit en maakte van parels de luchtbelletjes...


Woensdag weer een kaartje...
Tot dan!


Groetjes,

Vera



Deze kaartjes doen mee bij:
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ (maak een mannenkaart)

3 opmerkingen:

Anita van Merode zei

Leuk model kaart, ja lijkt me ook erg lastig om te maken maar gewedlig mooi.
Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
Gelijk ook volger van je geworden omdat je leuke creaties en kaarten maak. Even gesnuffeld op je blog ;-)
Gr Anita DT

Marjan zei

Mooie kaarten, handig om meteen een serie te maken!

Marjanne zei

hele mooie kaarten, goeie serie!