Pagina's

zaterdag 28 mei 2016

Bedankjes x 200

Hallo allemaal!

Deze zaterdag is er een wandeltocht om geld op te halen voor kwetsbare vrouwen en word er geld ingezameld voor goede hulp voor hen.
Kortom: Vrouwenlopenvoorvrouwen

Ik werd gevraagd of ik voor alle deelnemers van de tocht in Dordrecht een bedankje wilde maken. Superleuk!

Het werden er 200! Een hele klus, maar gelukkig had ik
het ruim 1,5 maand geleden al af ;)


Gripzakjes met twee theezakjes en geponste hartjes...


En een label met mooie tekst. Oh en een strik van twine, met knijper en knoopje!
Wat parels om de boel af te maken, kortom, veel fijne dingen in één...


Oh en dan had ik de doilys nog niet eens genoemd...


Kijk eens hoe gezellig zo tezamen!
Nu maar hopen dat ze in de smaak vallen... ;)

Groetjes,

Vera

7 opmerkingen:

Sanne zei

Hartstikke leuk! Wat een eer dat je dit mocht doen.

Liefs Sanne

Anoniem zei

Wat een werk, wat een leuke opdracht...ik zou zeggen: missie geslaagd...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Miranda V zei

Dit ziet er super leuk uit. 200... wat een werk! Ik haak dan altijd af. Alhoewel ik voor mijn eigen bruiloft wel nog bedankjes wil maken. 120. Ieks! Clean and simple dan maar. ;-)

Marjanne zei

wat ontzettend leuk! dat werd vast zeer gewaardeerd, het ziet er zo gezellig uit.

femminde zei

Superleuk!!! Wat een werk. Dat is nog eens wat anders dan 3 kaartjes in een serie zoals de afgelopen posten van je.
Fijne week!!!
Groeten van Femminde

renee zei

Ik kreeg er eentje en ik vind het te gek...wauwiii dank je wel. Wat een werk....maar te mooi

renee zei

Ik heb er eentje gekregen en ik vind het te gek...Ohhh wat leuk