Pagina's

dinsdag 26 januari 2016

Kaart&Slinger #4

Beste mensen!

Welkom bij:

Kaart&Slinger

Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op het
maken van kaarten en slingertjes...

Nu leek het mij dus leuk om hier een terugkerende post van te maken!

Vandaag nummer 4!

Een verjaardagskaart met bijbehorende slinger.
Een slinger die je het hele jaar door zou kunnen laten hangen ;)



Weer een andere vorm vlag, versierd met gouden (!) pailletten en doily...
Ik wist niet dat ik goud nog leuk zou gaan vinden ;)


Mijn eerste schudkaart mensen! Zo leuk om te maken eigenlijk...


Het papier wat ik gebruikte is van Eline en
de pailletten had ik nog ergens liggen...
Verstopt achter vellum geeft het geheel een wat subtielere look...
En hartjes, ja daar hou ik nou eenmaal van.

Volgende keer weer alleen een kaartje ;)

Groetjes,

Vera


10 opmerkingen:

Marjanne zei

oooo mooi!!!! echt helemaal super, de kleuren de stijl! de kaart ook!

Miranda V zei

Zo mooi en leuk dit. En je eerste shaker? Leuk, heel mooi gelukt. Met vellum wordt het inderdaad wat zachter, mooi! Ik begon mijn kaartenverslaving met een workshop met een schudkaart, toen was ik net een tiener geloof ik. :-)

Sabine zei

Hardstikke leuke slinger en ik vind die kaart helemaal gaaf! Heel mooi gemaakt! Liefs Sabine

Rimmie zei

Ook deze slinger + kaartje is weer een plaatje om naar te kijken.
Erg leuk idee om de pailletten achter een laagje velum te stoppen.
Deze toch wel romantische stijl, vind ik ook erg mooi.

Groetjes

Rimmie

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat super gemaakt Vera! Past precies zo mooi bij elkaar.

Groetjes Ida

Antoinette Voorn zei

Zoooo wat beeldschoon is je kaart en je slinger is super mooi ... laten hangen hoor! hahahaha

Linda Visser - van der Velden zei

Het is weer een super leuk setje Vera! Mooi!

femminde zei

Leuk weer!! Ook een mooie schudkaart.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marleen zei

Hoi Vera,
Ik ben via-via op je blog terecht gekomen! Je werkstukken zien er super uit, mijn complimenten. Lekker vrolijk en strak.
Zo te zien hou je ook van de materialen van Eline Pellinkhof... ook ik ben daar gek op :D
Ben gelijk je volger geworden.
Fijn weekend en lieve groetjes, Marleen
http://handmadebymarleen.blogspot.nl/

Maia zei

Ook prachtig deze slinger Vera en zo leuk bedacht, deze kun je inderdaad het hele jaar door laten hangen!
Je kaart is ook echt prachtig, zeker leuk een schurkachtige maken en apart met bellum!
Fijn weekend
Groetjes Maia