Pagina's

zaterdag 9 januari 2016

Kaart&Slinger #1

Goedemorgen mensen!

Welkom bij:

Kaart&Slinger

Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op het
maken van kaarten en slingertjes...

Nu leek het mij dus leuk om hier een terugkerende post van te maken!

Vandaag de eerste.

Een naamslinger en geboortekaartje!



Te gekke namen he... Gestempeld met stempels van Eline...



Dit kaartje maakte ik al eens eerder,
maar vond em zo zoet dat het toch echt nog een keer gemaakt moest worden!

De vlaggetjes zitten vast met tape van de Hema...

Alles voorzien van een geïnkt randje en her en der een stiksteekje.


Kom je volgende keer weer kijken?

Groetjes,

Vera 



7 opmerkingen:

Miranda V zei

O, o, o, wat is dit mooi! En leuk! En nóg leuker dat dit een teruglerende serie wordt, ik ben óók dol op vlaggetjes. En toevallig ook op jouw creaties. ;-) Ik ben er de volgende keer weer bij hoor! Fijn weekend.

Sabine zei

Heel mooi. Je slinger is ook zo gaaf en je kaartje is een echte "Vera" Liefs sabine

Caro's Kaartjes zei

Gave slinger!!! En heel lief kaartje.
Hoe is het met je?
Ik volg je stiekem nog wel hoor. ;-)

Anoniem zei

Vrolijke boel!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Maria V zei

Al een poosje jou niet gevolgd en dus vele leuke creaties gemist. Wat een leuke en mooie kaarten, vlaggetjes heb jij gemaakt. Mooie kleuren combies. Echt top!

Linda Visser - van der Velden zei

Wow Vera, onwijs leuk gedaan! En leuk dat je slinger zo mooi bij de kaart past!

Marjanne zei

dat weet ik Vera dat jij van slingers houdt! Hahaha !!! Ik ben er ook gek op en deze is wel heel tof, nèt als je mooie kaartje trouwens!