Pagina's

zondag 5 mei 2013

Happy Birthday!

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer even komen kijken!
Vandaag iets anders dan een kaartje.

Ben weer eens aan de slag gegaan met een luciferdoosje.
Heerlijk dat gepriegel!
Heb er een verjaardagsverrassingsdoosje van gemaakt.
Ja het woord bestaat hoor, sinds vandaag ;)


Beplakt met papier van Cratepaper...


Binnen heb ik het gezellig gemaakt met een gordijntje en een blauw/groen behangetje...


De inhoud, een label en een mini pillow box...
En het leuke is, het past allemaal door de brievenbus...


Aankomende week weer een kaartje.
Gemaakt tijdens de StampinUp Party bij mij thuis!

Stay tuned ;)

Groetjes en een fijne avond,

Vera



11 opmerkingen:

Sanne zei

Enig! Zo leuk om zoiets in je brievenbus te vinden.

Liefs Sanne

Cornelie zei

Echt leuk gedaan!

Miranda V zei

Wat leuk zeg! Het doorkijkje is super schattig en de inhoud heel verrassend. Originele manier om iets kleins cadeau te doen!

Natascha zei

En ik was (ben, want nog steeds :-) ) er heel erg blij mee! Was inderdaad super om zo in de brievenbus te vinden, heel leuk idee!
En dan ook nog eens een hele cute inhoud :-)
Nogmaals dankjewel! :-)

Groetjes Natascha

Maartje zei

Leuk gedaan!! En hoe was je party? Ben benieuwd... :)

Nadine zei

Schattig!

Karin Joan zei

wauw! dit is echt super! Een mini kunstwerk. Dat raampje met kantje is zo leuk!

susie zei

Ja eindelijk hier geraakt Veraatje :)
So cute en .. da past allemaal in da dozeke ??
Das straf !
Ik vind het ontzettend knap van je dat je op zulke kleine schaal zoiets kan tevoorschijn toveren.
Ik denk dat mijn vingers daar te dik voor zijn ;)

Nog een fijn weekend met je gezinnetje X

Linda Visser - van der Velden zei

Wat ontzettend leuk gedaan! Mooi!!

Maia zei

oooo, echt heel mooi en grappig dit doosje Vera!
Hoe krijg jehet voor elkaar? Zeker wel zo'n iets groter luciferdoosje lief idee dat gordijntje!
Lang geleden dat ik hier weer eens langs kwam sorry maar ik kan niet alle blogs even goed meer bijhouden.
Ik zag bij Marianne de leuke spulletjes die je gemaakt had erg mooi dat slingertje en ze is er natuurlijk super blij mee.
Fijne dag nog enne je koninginnedagfoto...top..wat een mooie dag was dat!
Lieve groet Maia

kreamade zei

Hoi Vera,

Dit ziet er echt leuk uit. Gisteren nog met de witte doosjes in mijn handen gestaan bij Pipoos. Toch maar even laten liggen voor een volgende keer of gewoon lucifersdoosjes gaan sparen..

gr. Hennie