Pagina's

maandag 20 mei 2013

Eline's beach house

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik een gezellig tussendemiddagje gehad bij Pipoos (Dordrecht)
Eline kwam daar met leuke spulletjes uit haar nieuwste boek,
en Helga verzorgde een make&take.

We hebben gezellig gekletst en het was leuk
om de gemaakte voorwerpen uit het boek in het echt te zien!

Bij Helga, Linda en Christine kun je een verslagje lezen van deze dag!

Voor deze dag mocht ik aan de slag met de Eline's beach house materialen.
Zo leuk!!
Ga er maar ff voor zitten want het zijn veel foto's.
Neem een kopje thee en nuttig wat chocola...

De laatste foto is een foto van Linda van mijn gemaakte dingetjes in de winkel.
(Zelf was ik mijn fototoestel enigszins vergeten)

Het begon met dit gezellige boothuisje...


 Op de onderste verdieping ruimte om te launchen...


In het midden een gezellig kleedje, met wat souvenirs...


 Bovenin ruimte voor wat rommeltjes en hier een trosje touw neergelegd...


Graag wilde ik ook een aantal kaarten maken met dit mooie papier...




En nog eentje, in de vorm van een vlieger...



Daarna maakte ik nog een hanger...


Dat kompas gestempeld op vellum is een idee van manlief ;)


Alle randjes voorzien van een stiksteekje en van bruine inkt...



Een doosje om je souvenirs in te bewaren!


Nog twee kleine tasjes om een klein cadeautje in te doen...


Ik hoopte dat als ik deze slinger zou maken, de zon zich snel zou laten zien... oeps


De hele serie bij elkaar:


En zo zag het er in de winkel uit, de tafel gezellig gemaakt door mijn collega :)


Het was weer superleuk om met deze gave materialen te werken!

Leuk dat jullie weer even kwamen kijken en bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,

Vera








20 opmerkingen:

Sanne zei

Wat een fantastische creaties! Ben helemaal weg van het boothuisje! Leuk om te zien wat jij allemaal met de spulletjes van Eline doet!

Liefs Sanne

Linda Visser - van der Velden zei

Hoi, mooie creaties zeg! En nog gaver ze eens in het echt gezien te hebben. Natuurlijk geen probleem dat je mijn foto hebt gebruikt, leuk juist :). En lief dat je naar me verwijst. Het was erg leuk bij Pipoos!

Caro's Kaartjes zei

Dat ziet er allemaal weer heel gezellig uit Vera!
groetjes van Caro

Marjanne zei

o Vera wat was ik daar graag bij geweest.... dit ziet er allemaal top uit zeg!

Inge zei

Geweldig leuke dingen laat je hier zien Vera! Je boothuisje...zo leuk :-)

Hermien zei

Wat een leuke creaties, favoriet zijn het bootje en de vlieger.

Top!

Groetjes

Regina de Koning zei

Mooi, prachtig werk verzet. Geniet je er nu ook thuis van. Jammer dat ik het niet in het echt heb kunnen zien. Maar zo geef je ook een super indruk. Werk waar je trots op mag zijn. Prachtig!!

femminde zei

Wat ontzettend gaaf allemaal geworden Vera. Elke keer als jij met het papier van Eline aan de gang gaat ga je helemaal los en maak je van die leuke dingen!!!
Groeten van Femminde
ps Leuk dat je pas volger bent geworden.

femminde zei

Wat zijn je creaties supergaaf geworden!!!
Elke keer als jij met het papier van Eline aan de gang gaat ga je helemaal los en maak je van die leuke dingen!!!
Groeten van Femminde
ps. leuk dat je volger bent geworden.

susie zei

Je hebt niet gelogen meisje, het zijn idd veel foto's ;) maar hoe meer hoe liever ! I like it !
En jij hebt goed je best gedaan, alles is zo prachtig !! En weer typisch Verastijl :)
Volgens mij heb jij je wreed geamuseerd hé :) X

Unknown zei

goed bezig zus, het ziet er weer tip top uit zo als altijd

Juanita zei

Vera, wat mooi allemaal!!!!! Liefs juanita

Miranda V zei

Oooooh, gaaaaaaf! Alles ook echt. Super leuk! Blijft tof om te zien hoe jij andere creaties dan kaarten maakt en zo omtovert tot iets prachtigs. Zoals ik al zei, ik vind alles mooi, maar je bootje.... wow!

Margot zei

geweldig! die vliegerkaart is super, ik ben er weg van!

BRINS DE LAVANDE zei

Très très joli !!! J'aime beaucoup ! Merci pour les idées partagées.
Amicalement
Dominique

Jessica Wijnhoven-Huizenga zei

Het ziet er weer fantastisch uit!!! Mijn complimenten!!! Gr Jessica

Marleen zei

Hoi Vera,

Ik was s middags in die Pipoos
en heb alles kunnen bewonderen...
Heb gelijk de stempels, schelpmal en lártista gekocht.

Groetjes Marleen

Je@net zei

Ooooh, wat ziet dat er allemaal super leuk uit, Vera!

Angèle zei

Nou Vera daar mag je trots op zijn zeg! Allemaal zo mooi! Het allerleukst vind ik de speciale knoop-kaart ;)

Groetjes, Angèle

Karin Joan zei

wauw, wauw, WAUW!! Wat mooi allemaal!! Echt geweldig gedaan! Heerlijk om zo naar te kijken. Bedankt voor de inspiratie :-)