Pagina's

vrijdag 19 april 2013

Winnares weggeefje!

Lieve mensen,

Het is zover, de uitslag van mijn weggeefje!!
Omdat de teller op 200 volgers staat nu,
vond ik dit een mooie gelegenheid de winnares bekend te maken.


 Eerst alle 23 deelnemers op een rijtje, leuk dat jullie mee wilden doen!


Daarna alle namen even knippen tot een strookje...
Voel de spanning mensen!


Daarna iedereen in een bakje...


Manlief had de eer om er een winnares uit te trekken...


Marjanne, je bent de gelukkige!!

Wil je me even je adresgegevens mailen?
Dan komt er binnenkort een pakketje naar je toe!

Groetjes,

Vera


6 opmerkingen:

Miranda V zei

Leuk berichtje zo met de foto's erbij! Marjanne, gefeliciteerd met de winst! Als het pakketje van Vera komt, is het vast een feestje om te ontvangen!

Mariƫtte zei

Marjanne gefeliciteerd met je prijs en Vera bedankt voor de kans. Ik hoop dat je ons nog maar veel kaartjes laat zien! Groetjes mariette

Anoniem zei

Marjanne gefeliciteerd met je prijs hoor! Leuk gedaan Vera! Hopelijk zien we snel weer een creatie van je! fijn weekend! Groetjes, Miranda.

Marjanne zei

Hoera hoera, ik heb gewonnen!!! Wat leuk, ik stuur je een mailtje. Mijn dag kan niet meer stuk

Margot zei

gefeliciteerd Marjanne!

Regina de Koning zei

Leuk gedaan!! Gefeliciteerd Marjanne!