Pagina's

donderdag 11 april 2013

5 jaar getrouwd!

Hallo allemaal,

We gaan gewoon nog ff door met feesten hier.
Afgelopen dinsdag mijn 300e blogbericht,
vandaag ons 5 jarighuwelijksjubileumfeestje!

Oftewel... een Houten bruiloft vandaag.
Houten bruiloft... klinkt niet heel romantisch, maar toch he,
die hebben we toch maar mooi in de pocket!

Ter ere van dit feestje maakte ik een klein slingertje.
Gewoon, voor de gezelligheid.


Gemaakt met papiertjes van de Action
Nadine maakt hier ook hele leuke kaartjes mee overigens...


Moet je die vogeltjes zien... die kocht ik op de ArtSpecially, zijn ze niet schetig!!


En nog een mooi hartjeslintje als labeltje...

Ik wil jullie nog heel erg bedanken voor de superleuke reacties
die ik kreeg op mijn 300e bericht.
Gelukkig zijn jullie mij en mijn kaartjes nog lang niet zat, leuk om te lezen!

Een fijne dag allemaal!

Groetjes,

Vera




17 opmerkingen:

Judith zei

Nóg meer vreugde, hartelijk gefeliciteerd met jullie 5-jarig huwelijk! Ik wist niet dat je dat een Houten bruiloft noemt, weer wat geleerd. Dank je!

Je slinger is leuk, ook hoe je hem hebt opgehangen. Dus jij was ook in Zeist, welke dag? Wij zondags. Eigenlijk geen dag die ik normaliter zou kiezen, maar het kon niet anders

Ik wens jullie een fijne dag !!

jannekevanveen zei

mooi geworden leuk idee ja het was wel toevallig he ik zag t ik dacht oh die ken ik t was ok erg mooi wat je gemaakt hebt groetjes Janneke

Leonie zei

Wat een leuk idee, zo'n slinger en natuurlijk gefeliciteerd met je houten huwelijk!

Claudia zei

Van harte gefeliciteerd, een houten huwelijk klinkt wat houterig, maar daarom niet minder fijn toch.
Een prachtig slingertje heb je gemaakt, super!

Groetjes, Claudia

Regina de Koning zei

Hartelijk Gefelicteerd met jullie houten huwelijk. Een hele fijne dag. Prachtige slinger!! Papier heeft geregeld mooi papier.
Groetjes, Regina

Miranda V zei

Gefeliciteerd met jullie houten bruiloft (ik had er ook nog nooit van gehoord), mooie mijlpaal. En wat een sjieke uitstraling voor het Action papier! Heel leuk gedaan. En die vogeltjes... whieee... lieeef!

Sanne zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 5-jarig huwelijk. Tja, ik koop nooit papier bij de Action. Als ik dit bij jou zie, weet ik eigenlijk niet waarom. Prachtig. Ben ook verliefd op de vogels, enig. En dat lintje, wat een leuk detail. Vier ze vandaag!

Liefs Sanne

Cathy McGrath zei

So beautiful Vera. Love the vintage/shabby chic feel of your banners.

Maartje zei

Nog een keer gefeliciteerd!! Je hebt een gave slinger gemaakt!! Mooie combi, en die vogeltjes zijn superlief! Groetjes!

Anoniem zei

Hoi Vera, hartelijk Gefeliciteerd met jullie 5 - jarig huwelijk! Een hele fijne dag gewenst! Je slinger is erg mooi, en dat met papier van de action! Zie je er niet vanaf he! Nou feest jij nog effe lekker door! Groetjes, Miranda.

Marlieke zei

Van harte gefeliciteerd met jullie houten jubileum.klinkt inderdaad niet heel romantisch maar ach wat maakt het uit. Wij hadden afgelopen oktober die mijlpaal. Leuk dat je er een slingertje voor hebt gemaakt, ziet er goed uit!

Margot zei

gefeliciteerd Vera!

ffenneke zei

Je weet wat de poemas zingen over een houten hart ;)
Gefeliciteerd
Iiefs Fenneke

Mariëtte zei

Gefeliciteerd en je slinger is erg orgineel...super mooi. Zelfs het papier is prachtig.Ik heb het hier ook nog liggen en kan nu niet meer zegen dat ik er niets mee kan maken. groetjes Mariëtte

Sinikka zei

Van harte met je houten dag:-) en met je 300ste bericht.
Je banner is erg lief en wat leuk met het lintje aan de zijkant.
Groetjes Sinikka

Marjanne zei

Nou het kan niet op!! Gefeliciteerd met deze fijne dag!! Hout rijmt op goud, op naar de 50 zou ik zeggen. O ja mooooi slingertje!

Karin Joan zei

Van harte! Hele mooie slinger. Die papiertjes heb ik ook :-)