Pagina's

zaterdag 24 juli 2010

Opkikker

Hallo allemaal!

Zo, net terug van een wandeling door de stad. Heerlijk weer.
En ... ik heb nog wat leuks gedaan!! Zal ik zo even hieronder posten.

Vanmorgen had ik even de gelegenheid om lekker een weer eens een kaart te maken.
Het was al bijna 2 weken geleden! Arrrrgh.
Dit omdat ik met iets anders bezig ben geweest, wat ik volgende week even op mijn blog zet.

Maar goed, weer heerlijk bezig geweest met papier van Papermania en stempels.
Het is een opkikker kaartje geworden met lekker veel groentinten, en het kikker stempeltje van Eline.
Verder heb ik nog wat tinydots gebruikt, die schattige bloemetjes! (ze zijn van prima marketing)

Hier mijn kaart:




Verder hebben we net nog de grote kerk beklommen. Heerlijk uitgewaaid op de top!
We konden echt superver kijken want het was hartstikke helder.


Op de weg weer terug naar beneden kwamen we nog langs het Carrolion (schrijf je dit zo?) Anyway, het klokkenspel dus ;) Maar nu was het zo dat die mevrouw de bijaardierin net klaar was met spelen.
Een alleraardigste mevrouw waarvan we het wel eventjes mochten proberen! Oeh dat liet ik me geen tweede keer zeggen natuurlijk!

Dus hup ik op dat bankje van dat ding. Heel de stad kon horen wat ik deed! Dat is pas grappig. Ook heb de grootste en zwaarste bel laten luiden, das echt hard hoor!


Daar helemaal links zat de grootste bel! Was nog best zwaar om in te trappen!


Zo dit was het weer voor vandaag! Allemaal een gezellig weekend!

Groetjes

Vera

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://dutchcardlovers.blogspot.com/
http://www.create4fun-challenge.blogspot.com

5 opmerkingen:

Ellen zei

Wat een prachtige kaart Vera!
Ik ben gek op groen!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

PatriciaKleijn zei

Leuk kaartje zeg... en mooie foto`s ook!

*Kus Patries*

Stampidoe@gmail.com zei

een hele mooie opkikker,bedankt voor het emedoen met DCl

groetjes yvon

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, heel leuk al die details en mooi papier. toppie! Bedankt voor het meedoen. ;)

Rosalien

Ilse zei

Het is een super kaartje geworden. Een dikke proficiat !