Pagina's

vrijdag 30 juli 2010

Hey cupcake!

Hallo iedereen!

Weer een kaart met mijn favo papier van Cosmo Cricket.
Het cupcakestempeltje komt van Kars, maar had ik nog niet eerder gebruikt!
Het moest er toch een keer van komen he!
Verder heb ik nog wat fibers,steentjes en splitpennetjes gebruikt om de kaart op te fleuren.
De rest spreekt wel voor zich denk ik zo ;)

Groetjes en een fijn weekend!

Vera





De binnenkant! Oeps, had niet in de gaten dat het grote vel dubbelzijdig was.
Toen ik de kaart openvouwde was het nogal adhd-erig.
Daarom er maar even een kadertje opgeplakt zodat ik daar de tekst kan schrijven.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:
http://trulyscrumptiouschallenges.blogspot.com/

5 opmerkingen:

Angèle zei

Feestelijk kaartje! Leuk zeg!

Fijn weekend, Angèle

Creagea zei

Supermooi kaartje
liefs Gea

Milnie zei

wat een heerlijk zoet kaartje Vera, ik krijg er honger van! (hmmm misschien toch eens tijd om te gaan ontbijten ;-)

Beth zei

Beautiful card, I love the sweet image and the stitch effect papers! Thanks for joining in with the Truly Scrumptious challenge!

Love Beth xx

Heather zei

Hi Vera, love your fabulous card, stunning papers, gorgeous, delicious looking cupcake and your fibre bow is fantastic.

Thanks so much for playing along with us at Truly Scrumptious.
hugs Heather xx