Pagina's

maandag 6 juni 2016

Forever

Hallo iedereen!

Iets meer goud op mijn kaart vandaag...
Een kleur die niet vaak in mijn palet voorkomt ;)

Maar ik moet zeggen...
Het gaat wennen!

Kijk maar even mee:


De kaart liftte ik van Anabelle...


De doily maakte ik goud met inkt op een sponsje...


Nog wat gouddraad door de hartjes en de trouwkaart was een feit!

Hartjes, stiksteekjes en een grote strik maakte de kaart compleet...

Groetjes,

Vera


Deze kaart doet mee bij:
http://dutchcardlovers.blogspot.nl/ (goud op je kaart)

8 opmerkingen:

Marjan zei

Heel mooie kaart, Vera! Het goud is prachtig! Leuk dat je meedoet met DCL.

Maartje zei

Jaaa... Ook aan t goud ;). Slim idee om je doily zelf te kleuren! Lief kaartje is t geworden!

Marleen zei

Gaaf!!
Mooi gemaakt.
Lieve groetjes, Marleen

Margot zei

Supermooi kaartje! Ga ik ook eens proberen zo'n doily kleuren met inkt.
Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Maia zei

Prachtig deze kaart met gouden doily, wat een idee om goud inkt er op te sponsen!
Meteen een mooie inspiratiekaart voor mij, deze ga ik onthouden en misschien wel liften voor een zwangere moeder uit mijn klas.
Fijne creatieve week!
Het was weer gezellig even bijlezen op je blog.
Groetjes Maia

Sarah zei

Leuke lift!
Bedankt om mijn blog te bezoeken,dan kom ik ook eens piepen. Liefs Sarah

Maria V zei

Ik vind hem prachtig. Ook wel eens leuk om buiten je comfort zone te gaan.

Marijke van Ooijen zei

Hay Vera,

Wat een mooie kaarten maak je toch...
En het goud staat er geweldig bij...

liefs,
Marijke