Pagina's

dinsdag 18 november 2014

Mannenkaarten

Beste allemaal,

Een tijdje geleden volgde ik een workshop bij Maartje
(klik hier voor het uitgebreide verslag en haar creaties)
Deze workshop werd gegeven door Nadine en het was erg gezellig!

We zijn aan de slag gegaan met mooie
stoere papiertjes van WRMemoryKeepers.

Eerst een cadeau envelop:




Daarna was het tijd voor een vierkante kaart:



En als laatste een flessenhanger!



Zo, nu nog even de hele serie bij elkaar!


Leuk dat jullie weer even kwamen kijken,
en dat ik ondanks dat ik niet zo vaak meer blog toch nog dagelijks aardig wat bezoekers heb! Bedankt :)

Groetjes,

Vera

12 opmerkingen:

Marlieke zei

Dat ziet er mooi uit! Prachtig geheel alles zo samen.

Christine zei

Mooie serie en zeker n leuke workshop. Gave kleuren en leuk met het touw.

Kaartenkraam zei

Het zijn prachtige kaarten en ik herken heel duidelijk de stijl van Nadine er in!

groetjes van Ank

Maartje zei

Was gezellig! Jij hebt er echt een serie van gemaakt, leuk!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi! Prachtig papier. En mooie indeling van creatie!

Groetjes Ida

Linda Visser - van der Velden zei

Leuk gemaakt! Mooi papier ook!

Miranda V zei

Was jij daar óók? Volgens mij was het een heel gezellig clubje. De modellen heb ik al zien verschijnen bij Maartje en Alexander, maar ik vind jouw versies ook weer erg leuk. Gaaf papier en super leuke mannen kaarten die je met een heel ander papiertje zo weer een hele andere look geeft. Leuk om weer wat op je blog te zien Vera!

Nadine zei

Super leuk om hier je creaties nog eens te zien. Leuk je te ontmoeten en wie weet tot een volgende keer!

femminde zei

Gaaf geworden Vera!!! En ook supermooi papier. Ik ben helemaal weg van dat "houtpapier".
Heb jij dat ook, dat nu je minder tijd hebt je nog blijer bent als je lekker aan het scrappen bent??
Ik hoop voor je dat je snel weer een keer "scraptijd hebt!"
Groeten van Femminde


Marjanne zei

Hoi Vera! Ik mis je blogs en je mooie kaarten, en deze had ik gemist... een hele mooie set!

Margot zei

Deze had ik gemist, supermooi! De laatste tijd nog wat gemaakt?

Marjanne zei

deze had ik gemist, ik kwam even toevallig bij je kijken of je terug bent.
Erg leuk deze serie!
Ik hoop dat het goed met je gaat.