Pagina's

vrijdag 8 februari 2013

Veel liefs van mij...

Hallo allemaal,

Tja, je zou kunnen zeggen dat ik op dreef ben :)
De papiertjes van Eline hadden zichzelf nog niet opgeruimd,
en riepen weer naar me...

Dus, hup, maar weer achter mijn bureau.

Onderstaande kaart is me iets te bloot naar m'n zin.
Voor m'n gevoel mist er nog iets... Iemand een idee?
Niet dat ik er geheel ontevreden over ben hoor.


Lekker roze weer, met bruin, my favourite!


Ook de nieuwe creatable gebruikt, leuke hartjes he!

Stiksteekje, roosje, doily, twine en parels.

Ik wens jullie allemaal een heel goed weekend!

Groetjes,

Vera


Deze kaart doet mee bij:
http://tuesdaymorningsketches.blogspot.nl/ (sketch)
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/ (banners and bunting)
http://liftchallenge.blogspot.nl/ (gebruik hartjes op je kaart)
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ (harten)

19 opmerkingen:

Miranda V zei

Wauw, mooi! Ik mis niets, vind hem helemaal af! Fijn weekend, hopelijk blijf je lekker op dreef. Bevalt me wel!

Sientje zei

Heel erg mooi! En nee hoor ook ik vind hem niet te bloot, precies goed.

Cornelie zei

Ja mooi! kleuren combi ook. Missen, nee niet echt, maar je kan eens kijken met een swirl o.i.d. voor het verschil. Maar vind het zo ook al een bjoetie!

SYLVIA-ANNE zei

Your card design is fabulous Vera - the neutral background is perfect with the pink and white. LOVE it!
Hugs, Sylvia xx

Wateringen zei

Hay Vera,

Ik wil je van harte welkom heten op mijn blog...
wat leuk dat je mij wil volgen...

Jouw blog is super leuk meid..wat een schattige en
aparte kaarten maak je zeg!
Zowel de materialen als kleuren vindt ik erg mooi.

Natuurlijk wil ik jou ook graag volgen!

Groetjes,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

Wateringen zei

Hay Vera,

Ik wil je van harte welkom heten op mijn blog...
wat leuk dat je mij wil volgen...

Jouw blog is super leuk meid..wat een schattige en
aparte kaarten maak je zeg!
Zowel de materialen als kleuren vindt ik erg mooi.

Natuurlijk wil ik jou ook graag volgen!

Groetjes,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

Debbie zei

Beautiful colors!! I love the pretty die cuts, too!
Thanks for joining us this week at Tuesday Morning Sketches!!

Sabine zei

Weer zo'n super leuk kaartje. Mooie hartjes zijn het. En ja die kleuren zijn geweldig. Liefs Sabine

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Ik vind hem eigenlijk wel heel erg mooi zo, ik mis helemaal niets!

Groetjes Ida

Marjan zei

Ik houd juist wel van open space. Je kaart is erg mooi! Dank voor je deelname aan de Liftchallenge.

Judith zei

Ik vind de kaart af. Meer hoeft niet, mooi zo!

Melissa Craig zei

Gorgeous! I love all your layers, nicely done. Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.

Mona`s Bittelille Scrappekrok zei

Beautiful card. Thanks for joining us at Marianne`s Design Divas. Hugs...Mona

Nadine zei

Iets missen doe ik niet, maar je zou misschien nog een leuke stempel op de achtergrond kunnen plaatsten. Iets met tekst of muzieknoten off zo. Leuk dat je meedoet met de liftchallenge, je kaart is super lief

Jacqueline DH zei

Wat een mooi kaartje, ik zou er niks meer aan toevoegen!

gr. jacqueline

Maartje zei

Wat een schattige kaart! Ik zou er niets meer aan toevoegen, hij is gewoon goed zo!!

Maia zei

Je bent zeker op dreef, super weer deze mooie kaart met hartjes!
Fijne weeek
Lieve groet Maia

Neltine zei

Zooo leuk is deze:) Enorm leuk zelfs:)

Bedankt voor het meedoen aan onze challenge harten op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

Groetjes,
Neltine

Theresa zei

Vera, thank you for visiting my blog. Your card is fantastic. I love its simplicity. I think I need to CASE it. It's just fabulous.