Pagina's

dinsdag 4 september 2012

Geboortekaartje

Hallo allemaal,

Met dezelfde papiertjes en stempel als bij mijn vorige kaartje,
maakte ik onderstaand geboortekaartje.
Er is weer een jongetje geboren :)

Op het blog van MojoMonday was er een leuke sketch.
Hoewel ik niet van scheef hou, heb ik het toch geprobeerd.
En ik moet zeggen... het geeft best een speels effect!


Papiertjes van Eline, plakpareltjes van MellissaFrences...


En dat alles op een basis van kraftpapier...

Ik wens jullie een fijne week toe en bedankt voor het langskomen!

Groetjes,

Vera

Deze kaart doet mee bij:
http://mojomonday.blogspot.nl/ (sketch contest)
http://ppp-makeitmonday.blogspot.nl/ (always anything goes)
http://stampandcreateblog.blogspot.nl/ (anything goes)

9 opmerkingen:

Cornelie zei

Haha, ik had, let op, had! ook moeite met scheef, maar het gaat steeds beter, en ik vind het nog leuk ook, haha!! Je kaartje is mooi, ook al ist ie scheef...

Miranda V zei

Het is vast even wennen, maar als je het eindresultaat ziet is dat zo weg toch! Hartstikke leuk! Een beetje scheef is niet lelijk. :)

Silvia zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Vera.

gr. Silvia

Sanne zei

Hihi, herkenbaar! Ik zag de sketch ook, vond hem te gek, maar dat scheve papiertje stond mij ook niet aan. Ga er wel nog mee aan de slag morgen, als ik tijd heb. Jouw baby-kaartjes zijn altijd zo mooi! Ik ben er weer weg van!

Liefs Sanne

José zei

Gaaf! Leuke papiertjes en het scheve vlak vind ik een heel speels effect geven. Hartstikke leuk kaartje!

Johanna zei

Stoer en toch lief! Erg leuk :)
Groetjes, Johanna

Linda Visser - van der Velden zei

Wat een ontzettend gave kaart! Heel erg mooi!

Gery zei

Wat zijn zowel deze als je vorige kaart ontzettend leuk gemaakt.
Al die verschillende mooie papiertjes zijn zo mooi met elkaar gecombineerd!
Allemaal ook weer een likje inkt. Het ziet er superverzorgd uit.
Heerlijk om naar zoiets te kijken.
Komplimenten hoor.
Groetjes Gery

Plastic Card zei

What a wonderful creation. I like the image and the colors used. I really appreciate your work.