Pagina's

vrijdag 23 maart 2012

Together is .... (Liftchallenge #12)

Beste allemaal,

Vandaag zowaar weer een kaartje :)
Voor een vriendin die gaat samenwonen.

Ik wilde graag meedoen met de Liftchallenge, en ben nog net  op tijd...
Dit is de te liften kaart, gemaakt door Nichole Heady



En dit is mijn uitvoering:



Lekker weer even geborduurd...Op het balkon, in de zon :)


De tekst heb ik samengesteld met stempeltjes, tinytypes en tinytekst.
Weer eens wat anders!

Het papier is overigens van PrimaMarketing (Romantic)

Ik wens jullie allemaal een zonnig weekend toe!

Groetjes,

Vera

8 opmerkingen:

José zei

Wat een mooie, romantische lift vera. De letters vind ik heel gaaf gedaan. Mooi papier!
Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.
Groetjes, Jose

Maia zei

Een heel gaaf romantisch kaartje Vera!
Prachtig!
Geniet nog van een heerlijk lente weekend!
Groetjes Maia

Marjan zei

Heel erg mooi en ook echt in jouw stijl. Prachtige lift! En superleuk dat je meedoet met ons.

Groetjes, Marjan

Cornelie zei

Heel erg mooi gelift Vera! Mooi de houten hartjes, en de tekst is ook mooi gedaan!
Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!
Groetjes Cornelie

Judith zei

Mooi, Vera! Het valt op, juist omdat het net even anders is dan de rest van de ingestuurde kaarten. Wordt vast een top 3!
Groetjes, Judith

Margot zei

gaaf! de tekst is superleuk gedaan!

Jacqueline Muller zei

Wat een mooie klassieke en romantische kaart! Ook erg mooi verfijnd. Liefs, Jacqueline

Tinie zei

Erg mooie kaart!! Schitterende tekst!!
groetjes Tinie