Pagina's

zaterdag 2 juli 2011

Veel sterkte

Ha beste mensen!

Vandaag een heerlijke dag vrij. Tijd genoeg om te freubelen dus... :)
Bij http://scrapdelight.blogspot.com/ loopt nog een paar dagen de card challenge.
Omdat ik mijzelf eens wilde uitdagen, heb ik meegedaan.
Het is namelijk een challenge met PAARS, oh sorry.
Er is namelijk niks wat ik heb met paars...Zoals een neushoorn waarschijnlijk niks heeft met slagroom...

Oke, ik dwaal af.
Kijk eens hieronder voor de inspiratie!


Ook haalde ik mijn inspiratie uit onderstaande kaart... hoe gaaf!
http://willowandpaisley.typepad.com/willow_paisley/2010/02/ribbon-scrap-border-card.html


Mix deze twee dingen te samen en je krijgt zo'n kaart, mijn creatie dus:
(ik moet even eerlijk zijn, het zou eerst een verjaardagskaart worden, maar uiteindelijk was het toch te somber voor een verjaardagskaart... dus hup, hartje eraf gehaald en er een sterkte kaart van gemaakt)

Eerst al het paarse (tis niet veel, en na deze kaart nog minder) opgesnort:

Hier istie, een heel handige kaart om je restlintjes op te maken...




Het achtergrondpapier is van overigens van Tilda.
Tja tis een wat sombere kaart he... ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Wees graag eerlijk :)

Ik wens jullie een vrolijk weekend toe!

Groetjes

Vera

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
http://scrapdelight.blogspot.com/2011/06/challenge-friday-card-challenge-05.html
http://www.4craftychicks.blogspot.com/ (stitching)

20 opmerkingen:

Aleida zei

Altijd handig om er eentje op voorraad te hebben. En hij is uitermate geschikt als sterkte kaartje! Heel mooi gemaakt.
groetjes,

Cornelie zei

Nee, niet somber, maar ingetogen, ik vind h'm geweldig net als het voorbeeld! De volgende keer zou ik dan misschien niet over het zwarte lint heen stikken, verder helemaal goed!
Groetjes Cornelie

Johanna zei

wat een geweldig idee met die lintjes zo... dat ga ik ook eens proberen :) je kaart is heel stijlvol geworden!

Regina de Koning zei

Hoi Vera,
Somber nee, zo wil ik het niet noemen hoor. Heel mooi en zeker voor een sterkte gelegenheid. Ik vind hem prachtig en mooie kleurencombinatie.
Groetjes en tot blogs, Regina

Lori Turner zei

Super cute cards! I love that ribbon technique! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week!

Marjan zei

Vind dit een erg originele take n.a.v de inspiratiekaart en zeker niet somber.

Groetjes, Marjan

Astrid zei

Ik vind het een prachtig kaartje!
Wat gaaf met al die kleine lintjes!!
Groetjes Astrid

Riet zei

Wat een prachtige kaart Vera.

Liefs Riet.

Angèle zei

Laatst gebruikte ik zwart lint om een trouwkaart met een zwart/wit vintage-plaatje en zag later dat ik dit somber (niet mooi) vond. Maar deze kaart is echt niet somber. Ingetogen mooi juist! Zelf heb ik ook echt niet veel met paars maar de combi zoals op jouw kaartje is echt gaaf.

Fijne zondag Vera.

Margot zei

prachtige kaart en helemaal niet somber! het heeft juist iets speels door al die lintjes!

susie zei

Héle mooie kaart Vera !
Dacht meteen : ... en ons Veraatje heeft weer gestikt hoor, zelfs over het zwarte lint heen ;)
Jouw kaartje kan men stijlvol noemen, zeer mooi papier ! En toch nog wat speels door de lintjes en de vlinder.
De manier waarop jij je lintjes er hebt aangehangen, vind ik mooier dan bij het voorbeeldkaartje. Daar hangen de ondersten allemaal even lang en dit ziet men niet bij het jouwe en das juist plezant zo.

Je hebt het weer netjes gedaan hoor meiske !

Lieve groetjes !

Helga Teunissen zei

Ik ben het met je andere volgers helemaal eens, hij is niet somber maar juist heel fijntjes/smaakvol! En het idee van de lintjes vind ik werkelijk supergaaf bedacht, hoe kom je er op, erg leuk!
Groetjes Helga

Marjanne zei

Vera ik had deze kaart ook gezien, leuk he, maar die van jou is ook al zo mooi geworden!!

Jolanda zei

Mooi gemaakt zeg en inderdaad leuk idee om lintjes zo op je kaart te gebruiken!

Groetjes Jolanda

Annemieke zei

Wat heb je een super inspiratie bron gevonden zeg! En je uitwerking is ook erg gaaaf!
Groetjes, Annemieke

Nathaly zei

Wat een gave kaart, Vera. Jee, wat een idee. Top! Nathaly

Viv zei

Wat een prachtige kaart, heel mooi hoe je de lintjes hebt verwerkt!
Een mooie kaart die je als inspiratie hebt gebruikt!

Groetjes Viv

Tamie zei

Very cute card. I like what you did with all of the ribbons and how you stitched around your card. Thank you so much for sharing it with us at 4 Crafty Chicks.

José zei

Erg mooi en zeker niet somber. Heel apart die linten. Dat hou ik in gedachten. Ik ben meteen volger van je geworden want ik heb eens even rondgekeken bij je... mooi werk!
Groetjes, Jose

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik vind het ook niet somber. Als je het horizontale zwarte lint had vervangen door een andere kleur was het een prachtige verjaardagskaart geworden. Het viel me alleen op dat je over het lint heen stikte. Vind ik jammer.
Maar prachtige kaart!