Pagina's

dinsdag 24 augustus 2010

Koeienkaart

Hallo iedereen,

Zo ik ben er weer. Na een heerlijk weekje vakantie.
Vandaag als de wiedeweerga nog even een kaartje gemaakt.
Het gebeurt me niet vaak, maar ik was te laat voor een verjaardag, oeps!

De stempel is van PennyBlack en is geweldig!
Omdat de stempel al zo groot is wist ik niet zo goed wat er verder nog bij moest doen.
Jullie nog tips???
Meestal werk ik ook met meerdere lagen maar dat lukte hier ook niet echt :S

De kaart is dus vrij basic gebleven.
Oh ja, ik heb de koe nog wel voorzien van een belletje om z'n nek!
Het papier is overigens van Basic Grey Green at Heart.

Verder nog wat glimbloemetjes vastgezet met een minisplitpen.
En er was ook nog een lieveheersbeestje aan komen vliegen.

Zo dit was em weer voor vandaag.

Groetjes,

Vera


5 opmerkingen:

Angèle zei

Geweldig weer Vera! De manier waarop je de koe 'gekleurd' hebt is zo gaaf! Dat roze snoetje is zo lief en dat belletje maakt de kaart af!

Groetjes, Angèle

PatriciaKleijn zei

Wat een super leuke kaart zeg :D die stempel is echt Cute

*Kus Patries*

susie zei

....... in de wei staat een koe en de koe zegt : I Love, YOU HAP........ !
and I love this cow , reuzeplezante stempel, fantastisch ingekleurd. En die kiekes maken het plaatje af.
Ik vind het een geweldig geslaagd kaartje , meer moet da nie zijn ! Ook goed gezien met de BEL, hihi.

groetjes Susie

Creagea zei

Supermooi kaartje.
liefs Gea

Simone zei

Hoi Vera,
Leuk dat je hebt opgezocht op mijn blog. Het was inderdaad erg geslaagd op het Flevo. Ik heb ontzettend veel leuke reactie mogen ontvangen en ook heb ik veel verkocht:) Je maakt heel veel leuke creaties. De koe ik erg grappig. Groetjes, Simone