vrijdag 13 januari 2012

Happy Birthday!

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer even komen kijken!
Vandaag 2 verjaardagskaartjes, wel bijna eender hoor ;)

Gemaakt met het papier van Eline's Winterhuis,
naar aanleiding van de liftkaart bij Case Study Challenge

De layout is vrij eenvoudig, maar dat komt ook wel eens van pas,
Soms moet je het ook niet te ingewikkeld willen...


Dat papier met dat gebreide printje, vind ik zo leuk!!


Een houten ornamentje, bestempeld met Stazon.


En omdat ik toch zo lekker bezig was, gelijk maar 2 zelfde soort kaartjes gemaakt.
Wel zo handig toch!

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!

Groetjes,

Vera

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://casestudychallenge.blogspot.com/ (liftcard)
http://mariannedesign.blogspot.com/ (anything goes)
http://paperplaychallenges.blogspot.com/ (in stitches)
http://www.toptiptuesday.blogspot.com/ (anything goes)

36 opmerkingen:

Marjanne zei

hoi vera! wat een leuke kaartjes zijn dit zeg!

Silvia zei

Wat een leuk kaartje Vera.

gr. Silvia

Angèle zei

Prachtig Vera! Dat 'gestikte' randje? Eerst een dikke zwarte lijn en daarover witte stiksteekjes?
Leuk hè dat brei-printje ;) Dat ga ik ook weer eens uit mijn voorraad halen!

Groetjes, Angèle

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kaartjes Vera, super mooi!
Groetjes van Jacqueline

Margot zei

ze zijn leuk!

M@rjan zei

Meer heeft het ook niet nodig, zoals het is is het weer een prachtkaart!

Groetjes, Marjan

Sientje zei

Die vlindertjes van Eline blijven leuk ongeacht waar je ze op of voor gebruikt het resultaat heeft altijd weer een hoog wow gehalte.

ScrappyDoo zei

Wat een 2 schitterende kaartjes, echt heel mooi gedaan. En ik zie, jij werkt bij Pipoos! Man, ik ben jaloers!

Willy Duit zei

erg mooi!!

tulipanka zei

Hoi,
mooie kaartjes :) Ik hou van vlinders. Jouw zijn prachtig :)

José zei

Oh wow! Ik vind deze kaartjes HE-LE-MAAL geweldig. Hele mooie uitstraling met dit papier. Mooi de langwerpige, liggende vorm. Is weer eens wat anders dan in de hoogte. Prachtig gemaakt.
Groetjes, Jose

Teresa Kline zei

wow....this is gorgeous!

enjoy *~*

Regina zei

Hoi Vera, Geweldige kaarten en mooi papier. Goed bezig!!
Succes met de challenges.
Groetjes, Regina

Wendy Swenne zei

Gaaf!!! Heel mooie kaartjes heb je gemaakt zeg.

Fijn weekend.

groetjes,

Wendy

Nadine zei

Erg handig! Doe ik ook vaak. Ook omdat ik het soms gewoon zonde vind om de kaart te versturen ;). Deze zijn erg leuk geworden!

Yvonne van Bruggen zei

Een heel leuk kaartje Vera!
Groetjes, Yvonne

*Daniëlle zei

Hele leuke kaart:D
Groetjes
Colourful-Frutsel

Maia zei

Prachtig hoor deze kaartjes!
Moet ik ook echt eens proberen niet te moeilijk denken?
Fijne zondag Groetjes Maia

Lisa M zei

Oh, very pretty! Love the rustic appeal to your card and the nature of the butterflies is wonderful. :)

Thank you so much for playing along with us at Top Tip Tuesday!
Also, if you have a TIP you’d like to share you'll be eligible for the TOP TIPPER PRIZE as well. Check out the details when linking.
Lisa xx
Come by and visit us next week. We'd love to see you again!

Hanny zei

Wat zijn dit super leuke kaarten Vera! Bedankt voor het meedoen aan de Marianne Design challenge.

Groetjes Hanny.

Stempelgedöns zei

Beautiful cards !!!

LaJanette zei

Awesome cards!

Thanks for joining us at Top Tip Tuesday for our anything goes challenge; hope to see you in our next challenge:0)

Hugs;
Janette

Tessa zei

Wat een leuke kaartjes weer: goed bezig!

xx Tessa

Aimes zei

Those paper pieced butterfly beauties look stunning on this card!
Thanks for joining us on CASE Study this week :)
Hugs,
Aimes
x

Helga zei

Oh wat gaaf, en inderdaad de eenvoud maakt het juist helemaal af in deze kaartjes. Deze ga ik LO ga ik beslist ook gebruiken....mag wel he :-)

Jet♥ zei

super!

Iwona Palamountain (Chupa) zei

Wow, what a spectacular design! LOVE these papers :) Thank you for playing along with us at CASE Study this week! :)

nicoleqmullen zei

This is a beautiful card, I love the colours and your 'stitching' is just the perfect touch! Thanks so much for playing along with Paperplay this week!!

Jean Martin zei

Oh my goodness this is gorgeous! Love the distressed look! Thanks for sharing this with us at CASE Study Challenge! :)

Anita zei

Wat een mooie kaart en eenvoud siert.
Leuk dat je meedoet aan de challenge.

Gr. Anita
Designteam MD

Wybrich zei

super kaartjes! ze zijn hardstikke leuk!

bedankt voor het meedoen met de challenge!
gr Wybrich
Designteam MD

Nathaly zei

Hi Vera, wat een leuke kaarten. Ik vind de zwart met witte streepjeslijn altijs zo leuk! Jouw vorige kaart is leuk! We hebben onafhankelijk van elkaar bijna dezelfde kaart gemaakt. Binnenkort komt ie op m'n blog. Nathaly

Chloë zei

wauw wat mooi! crea bea zeg! X

Danielle zei

heele leuke kaartjes!

Marlieke zei

Hoi, bedankt voor je reactie en felicitatie! Ik ben niet echt actief geweest met bloggen sinds de geboorte van Femke, maar probeer het nu weer langzaam op te pakken.

Gaaf kaartje is dit geworden en ik ben het met je eens: het hoeft niet altijd moeilijk!

Petra zei

Leuke kaarten!
Groetjes Petra