zondag 23 oktober 2011

Celebrate!

Hallo allemaal!!

Zo, ik ben weer terug!
Leuk dat jullie ondanks mijn break toch nog dagelijks kwamen neuzen :)

De reden van mijn break was een 2 weken durende vakantie, hoera!
Niet dat ik 2 volle weken ben weggeweest, maar het was even lekker.
En voor het terugvinden van mijn inspiratie, nog niet helemaal gelukt ;)

Naar de Belgische Ardennen gweeest, met dit uitzicht vanuit ons huisje... niet slecht he!


En afgelopen week nog een kaartje gemaakt!
De kaart heb ik vrij clean&simple gehouden, maar wel weer eens een keer met een handgestikt steekje.
Dat was al even geleden, maar de afgelopen tijd had ik er gewoon even het geduld niet voor ;)


Achtergrondpapier is van CratePaper, bestempeld met muzieknootjes...


De vlinder (Eline's Huis) gestempeld op papier van BG...


De bloem, gemaakt van een reepje stof, vastgeplakt op een Gloober

Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot een volgende keer!

Groetjes,

Vera

Deze kaart doet mee met de volgende challenge:
http://casestudychallenge.blogspot.com/2011/10/case-study-challenge-62.html

18 opmerkingen:

Margot zei

leuk detail, die muzieknootjes! mooi kaartje!

Sanne zei

Heerlijk zo'n vakantie. Ik ben nu ook een weekje vrij, zalig. Jouw kaart vind ik weer top. Had je kaartjes gemist! Ik zie meteen waarom, wat een gave bloem!

Liefs Sanne

Inge zei

Fijn dat je een goeie vakantie hebt gehad = altijd goed voor de inspiratie. Een leuk herfstig kaartje!

Wendy Swenne zei

Heerlijk zeg dat je zo genoten hebt van je vakantie!

En wat een super kaartje weer zeg!

Groetjes,

Wendy

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig hoor! en wat heb je een leuke vakantie gehad als ik dat zo zie!

Liefs Ida

Angèle zei

Je herfstbloemetje staat nog heerlijk van het zonnetje te genieten ;) Mooi kaartje Vera!

Groetjes, Angèle

Viv zei

Ben helemaal verliefd op die bloem, heerlijk dat je weer een beetje bent opgeladen hopelijk komt de inspiratie snel helemaal terug!!

Groetjes Viv

Christa zei

Hoi Vera , goed om te lezen dat je een fijne vakantie hebt gehad. Soms heb je dat gewoon even nodig.... Dit kaartje van je vind ik erg mooi. Mooi door zijn eenvoud. Subtiele achtergrondstempel , mooie vlinder , mooie bloem. Christa.

cbuswell zei

Beautiful card, love the texture of the flower and colour combo. Thanks for joining us at CASE Study this week!
: )

Teresa Kline zei

totally luv this flower, green is my favorite color...this is super sweet, thanks for joining us at CASE study...hope your week is fabby!

enjoy *~*

Judith zei

Hallo Vera,
Die vakantie heb je wel verdiend na al dat studeerwerk. Mooie foto, prachtig om met deze mooie herfstdagen in de Ardennen te zijn.

Je kaartje is weer helemaal top! Jij noemt het simpel, ik noem het geweldig!

Fijne dag en leuk dat je terug bent (-:
Groetjes Judith

M@rjan zei

Heerlijk ziet het er uit daar! Leuk, de Ardennen! Zo te zien had je mooi weer.
Je kaartje is helemaal niet zo simpel, alleen al het stikwerk en de bloem! Mooi resultaat! En dat je langs was geweest zag ik, leuk!

Groetjes, Marjan

Helga zei

Fijn dat je weer terug bent, en vooral weer met een echte "vera-kaart". Heel erg mooi met deze kleurencombi en de stof.
Groetjes Helga

Berlinde zei

Hoi Vera, ook al is het een 'eenvoudig' kaartje, ik vind het toch schitterend!! Fijn dat je een leuke vakantie had.
Groetjes, Berlinde

Tessa zei

Je hebt je qua kleuren zeker laten inspireren door de omgeving. Het is prachtig, zowel de vakantiefoto, als het kaartje!

xx Tessa

Danielle zei

mooie kaart! en wat zul je genoten hebben van het uitzicht, prachtig!

Eva zei

uiteraard, ik kan je toch geen dag missen ;)

José zei

Wat een mooi uitzicht had je zeg. Echt genieten zo he!
Je kaart is erg mooi. Je bloem is prachtig! Heel mooi stofje. Leuk je stikwerk. Wat een werk zo met de hand!
Groetjes, Jose