maandag 12 september 2011

Embrace each and every moment

Hallo allemaal!!

Vanmorgen voordat ik naar mijn werk ging wilde ik nog een kaartje maken.
Die moest namelijk vandaag op de bus. Ahum.
Een speedygeval zullen we maar zeggen.

Missen jullie al iets? Ja, voor die stiksteekjes had ik dus geen tijd meer...
De kaart is gemaakt met papier een een chipper van PrimaMarketing, Botanical.
Oh ja, de tekstjes zijn van CosmoCricket, whoehoe!
Die heb ik bij Kars in mijn mandje laten glijden, evenals het knoopje ;)

Van een mooi stuk satijnlint een strik gemaakt en nog wat kant onderaan.
Alle randjes voorzien van groene inkt, past wel mooi bij de papierserie.
Klein beetje tissuetape met muzieknootjes hier en daar.

In plaats van een stiksteekje heb ik met een fijnliner randjes gemaakt.
Kan er ook best mee door toch?

Ik wens jullie allemaal een fijne avond!
Bedankt voor het langskomen :)

Embrace each and every moment... 

Groetjes,

Vera




Deze kaart doet mee bij CaseStudy (be inspired)

15 opmerkingen:

Sanne zei

Tja, de stiksteekjes zijn altijd erg mooi, maar een keertje zonder is niet zo erg hoor! Ik vind je kaart nog steeds prachtig! Gefeliciteerd met je prijs! Dik verdiend!

Liefs Sanne

Marlieke zei

haha geen tijd meer voor de stiksteekjes? Ik heb 's ochtends voor ik naar mijn werk ga sowieso geen tijd voor iets anders dan douchen, aankleden en ontbijten hoor dus ik vind het al een geweldige prestatie van je. Maar wel met een heel mooi resultaat!

José zei

Ik vind het een prachtkaart! Erg mooi papier en lay-out en de randjes met de fineliner vind ik helemaal super! Die hou ik in gedachten want het effect vind ik erg leuk.
Groetjes, Jose

Desirée-ScrapDees zei

oh nou ik vind um super, denk niet dat ze de steekjes zullen missen, want het is een plaatje!

Saskia zei

Wat 'n mooie kaart, en ook 'n mooie tekst! Super!

Groetjes, Saskia :)

Maia zei

Goh da's een schitterend kaartje en snel gemaakt? knap!
Die randjes met de fineliner een top idee ziet er erg leuk uit!
Fijne avond,
Groetjes Maia

Judith zei

Het ziet er helemaal niet uit als een 'snelle' kaart met alle mooie details. De grote ticket is leuk, zelf gesneden of is dit ook een stempel? Mooi geheel!
Groetjes, Judith

Andrea Ewen zei

A lovely vinage card, I adore the soft colors and the beautiful lace! Glad to have you playing along with us at CASE Study!

Rein zei

Een mooie kaart!

M@rjan zei

Mooie zachte kleurtjes! De stiksteekjes mis ik niet echt, hoe mooi ze ook zijn en als je dit kunt als snelsnel kaart, neem ik mijn petje af!

Groetjes, Marjan

Marjanne zei

Nou voor een speedy is het een mooi geval hoor!!

Marjanne zei

had ik mijn reactie er nou oipgezet of niet? Ik vind diteen super geval voor een speedy!

Helga zei

Wat is dit weer een plaatje van een kaart! Ik mis de stiksteekjes niet echt, maar het was natuurlijk wel zo'n beetje jouw handelsmerk geworden, zo mooi als jij ze maakt doet niemand je na. Maar voor speedygevalletje is dit een topper!
Groetjes Helga

Be(e) zei

Oh! Leuke kaart! Ik vind de fineliner echt wel kunnen! Knap gedaan!

redscrap zei

mooie kaart geworden, en zonder steekjes is ook wel eens leuk hooor!!
groetjes mina