donderdag 5 mei 2011

Ticket to Love

Hallo allemaal!

Vandaag vierden mijn schoonouders hun trouwdag.
Voor deze gelegenheid heb ik onderstaande kaart gemaakt.

Ik heb gekozen voor een romantische, vintage stijl.
En lekker veel frutsels!

De romantische tags kun je gratis downloaden op:
http://misscutiepieinspiration.blogspot.com/

Verder een taartrondje (van de action), roosje (van de xenos) en een label gebruikt.
Ook wat spulletjes van Mr. Holtz en Tinytypes.
De bruine strik aan het label is van raffia (van de wibra), nog extra versierd met roze bakerstwine.

Al met al een gezellig, romantisch geheel.
Nu heb ik mijn kaart nog met de hand gestikt, maaar... de naaimachine werkt!
Dus binnenkort zien jullie misschien wel een kaart die machinaal gestikt is.

Ik wens jullie vast een goed weekend!

Vera




   
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

12 opmerkingen:

Johanna zei

Leuke kaart!! met veel kleine details :)
groetjes, Johanna

Hetty zei

Wat een mooi kaartje

gr hetty

LiLi M. zei

Ik was net op de blog van Caroline en schreef daar: dit soort kaarten zijn nu echt helemaal mijn ding en dat kan ik hier dus ook schrijven! Errug mooi!

TesaB zei

Beautiful vintage card. Love the tag sticking out like that!

Pia zei

what a beautiful card, love all great details
hugs Pia

susie zei

Idd romantische kaart !
Mooie details !
En dan nu nog een laatste keer je handstikwerk bewonderen ;)
Schoon werk geleverd meiske !

Nog nen zalige dag hé xx

Marlies zei

Wat een super mooie vintage kaart heb je gemaakt! Je kaart hieronder is ook geweldig!
groetjes, Marlies

Inge zei

O en dat omgevouwen stukje papier met kant en nietje en hartje...ZO LEUK!!! Helemaal goed dus deze kaart! Fijn weekend!

miriam zei

Prachtige kaart vera

gr miriam

miriam zei

Prachtige kaart vera

gr miriam

Jean Martin zei

What a wonderful vintage card! Well done! So glad you could join us at CASE Study Challenge! :)

Sarah Martina zei

Beautiful vintage take on my card... I love it! :)