zaterdag 29 januari 2011

Hartelijk gefeliciteerd

Goeie avond allemaal!

Zo nog even vlug een kaartje voor het slapen gaan...
Ik maakte van de week deze kaart voor een vriendin.
Hopelijk komt de kaart dit jaar wel aan...

De tekststempel is van Eline's huis. Wel zo toepasselijk voor een verjaardag.
Met de lintjes heb ik hetzelfde foefje uitgehaald, net als bij de vorige twee kaarten,
sorry maar ik blijf het toch zo leuk vinden al die laagjes!

De prachtige bloemetjes zijn van Prima en het papier van Papermania.

Ik wens jullie allemaal een goeie zondag toe!
Erg bedankt voor jullie reacties op mijn vorige kaart, ik heb er veel aan gehad!

Groetjes,

Vera






Deze kaart doet mee aan een paar challenges:
http://casestudychallenge.blogspot.com/
http://trulyscrumptiouschallenges.blogspot.com/
http://crazy4challenges.blogspot.com/

16 opmerkingen:

*~Patries~* zei

Mooi hoor, erg romantiche

*Kus Patries*

Paulien zei

zoals gewoonlijk weer erg onder de indruk van je kaart, wat een lieverd.

groetjes

ps heb toch nieuwe potloden gehaadl, bruynzeel kleurt toch net wat lekkerder ;-)

LiLi M. zei

Weer leuk geworden hoor! Fijn en creatief weekend!

Marjanne zei

Een heel mooi stijlvol kaartje! Prachtig!

M@rjan zei

Schitterende kaart, zo heerlijk lief en zoet! Mooie lintjes!

Groetjes, Marjan

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Vera,prachtig papier en kleuren.

Liefs Riet.

Myriam zei

Heel mooi kaartje met prachtige details.
Liefs, Myriam

Marlieke zei

Hoi, voor mij was dit mijn eerste bezoekje aan je blog! Wat maak je gave kaarten zeg en ik houd erg van je stijl en papierkeuze! ga me meteen aanmelden als volger, dan kan ik van je mooie creaties blijven genieten! Fijne zondag nog!

Petra zei

Wat een mooie super blog heb jij.
Ik word volger en kom zeker veel vaker kijken.
groetjes Petra

Helga zei

Wederom een prachtige kaart geworden met een mooie kleurencombi !
Groetjes Helga

wendy scrappings zei

Wat een schattig kaartje! En mooie kleuren ook.
Hopelijk komt hij aan!

Anne zei

Very sweet and pretty!

Marit zei

Mooi kaartje, erg leuk met die lintjeslagen!

Groetjes,
Marit

Andrea Ewen zei

Beautiful! Your flowers are gorgeous! Thanks for playing along with us at CASE Study challenges!

Sue Kohler zei

How yummy is this card...... the flowers, the colour combo and the background really make this fabulous!! thanks for joining in the fun at CASE study and congrats on your top 3 win!! :)

jannekevanveen zei

mooi kaartje ik verbaas me er altijd over hoe iedereen het voor elkaar krijgt om zulke mooie kaartjes tekrijgen....