zondag 5 december 2010

Kerstkaart

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik aan een kerstkaart gewerkt.
Inmiddels heb ik er al een aantal gemaakt, maar je kan er nooit genoeg hebben!

Dit keer heb ik me laten inspireren door een kaart van http://casestudychallenge.blogspot.com/

Het papier dat ik gebruikt het is van CosmoCricket, Oh Joy.


De kaart zelf heb ik dit keer ECHT geborduurd en niet met een gelpen stiksteekjes gemaakt.
Ik weet nu weer waarom ik het vaak met een gelpen doe... ahum.
Maar goed, over het resultaat ben ik best tevreden zo.



Gisteren kwam ik deze nog tegen.. zijn ze niet geweldig, mijn ROZE kerststerren!


Ik wens jullie verder een hele gezellige dag toe!

Groetjes,

Vera

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://mytimetocraftchallenge.blogspot.com/
http://casestudychallenge.blogspot.com/
http://scrap-talk-challenges.blogspot.com/

11 opmerkingen:

*~Patries~* zei

super gedaan zeg.. en die die roze kerststerren zijn ook tof :D

*Kus Patries*

susie zei

O zo lief en zachte kleurtjes-kaartje, zeer mooi !
Amai Vera je hebt je best nogal gedaan met de naald seg ! Maar het loont de moeite hé want dit is héél knap gedaan zenne !
Je mag dus best tevreden zijn over je eigen kaartje hoor ! Succes met de challenges :)

Geweldig hé de kerstrozen, kan ik ook zo van genieten :)

Was ik gisteren nog vergeten te typen, is een plezant detail, jouw naam in de sneeuw geschreven.
Precies zoals een naam bovenaan een (je) winkeltje.
Stel je voor :) ... en mijn fantasie slaat hier weer op hol zeker.

Nog een fijne avond , Susie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Vera,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Chris zei

What a fun card! I'm so glad you could join the CASE study challenge this week - I'm so excited to be their sponsor!

Marjanne zei

OOO wat een prachtig kaartje en zo geduldig geborduurd, prachtig! en roze kerststerren WIL IK OOOOOOOK

Helga zei

Ik vind je kaart een echte topper !! En het idee/lay-out ga ik beslist van "lenen" hoor ! En wat het borduren betreft; er zijn nu nieuwe apparaatjes in de handel, de SewEasy, en die maken het een stuk gemakkelijker om de gaatjes te prikken in diverse soorten stiksels.
Groetjes Helga

LiLi M. zei

Ik geloof direct dat het wel een werk is, maar het resultaat vind ik dan toch wel heel erg mooi met die echte steekjes! Die strik is ook leuk gedaan en die roze kerststerrren...zucht....

Angèle zei

Mooi dit patchwork-achtige kaartje.
Leuk om te maken ;) En je roze kerststerren (wat hebben wij vrouwen met roze?) helemaal geweldig! Ik hoop dat ik ze ook tegen het lijf loop ;)

Groetjes, Angèle

Iwona Palamountain (Chupa) zei

Ohh... super gorgeous! Is that hand stitching?? Wow, well done with it! I'm so glad that you took the time to participate in our challenge this week! xxx

Sue Kohler zei

this is fabulous, love the mix of papers and the stitching is a perfect addition! thank you for sharing at CASE study this week! :)

Jean Martin zei

Wonderful card! I love all the details you put into it! Thanks for playing with us at CASE Study! :)